fredag 27 augusti 2010

En ny dag

En underbar morgon, nästan vindstilla. Ett fantastiskt lugn över havet när jag sitter på berget under min morgonstund. Lite molnigt, men så tittar solen fram och värmer mig.



Denna dag bjuder jag även på ett videoklipp. Jag stod påpassligt på Korsholmen när M/S Valö kom förbi. Lite skakigt i början ... jag har inte lärt mig riktigt ännu!



Det är fredag idag! Fredag är den stora gräsklippardagen! Först den ena, sen den andra och sen den tredje grannen. Just nu håller Karl-Arne på.



Karl-Arne är noggrann, han håller på länge. Sen tar han fram grästrimmern.



Nu återstår att se om detta är mitt sista inlägg i augusti ... hur som helst - på återseende!

2 kommentarer:

Karin sa...

Du har ju fått järnkoll på lägga in foto-programmet. Tex i förrförra inlägget kom bilderna i perfekt ordning!

Bozze sa...

Jag har kommit på att om man laddar bilderna i omvänd ordning så blir det rätt!